Sumber: QUOTES4all

Iklan berbayar

09 Ogos 2008

Mudahnya mendapat 10 Ribu

Telefon bimbit saya baru menerima SMS dari +60128138975 seperti berikut;

Congratulations! Nombor Hotlink anda telah berjaya mendapatkan hadiah utama. Cek bernilai RM10,000. dari Power Root (M) Sdn. Bhd. Sila dail 017-8942757. Terima kasih.


Saya telah menghubungi nombor tersebut tetapi pegawai yang menjawab panggilan memutuskan talian setiap kali saya meminta alamat pejabat mereka. Saya membuat panggilan ke Power Root (M) Sendirian Berhad di nombor 07-386 6868 tetapi tiada jawapan (pejabat tidak dibuka pada hari Sabtu).

Saya telahpun menghantar e-mel ke syarikat berkenaan untuk memohon maklumat lengkap promosi tersebut.

WYSIYG: Tunggu telefon bimbit saya dapat RM10 ribu ni. Saya belanja semua yang membaca blog ini.

1 komen:

Ridzal berkata...

Bah...bolih-bolih sudah ni...belanja kio...